Çarşamba, Eylül 27, 2006

hesap ver hadi!

hesap ver bana. her kimsen. her neysen. hesap ver hadi.
madem "var" ettin beni. anlat nedenlerini.
neden varım? ne yapmam lazım? ne bekliyorsun benden?
bütün bunlar neden peki?
hayaller kurdurup hayallerde bırakman.
hayal bile edilemeyecek olaylar yaşatman?
söyle hadi!
neden beni seçtin? neden izin verdin?
yanıma gelmesine, bana dokunmasına... midem bulanıyor düşündükçe. beni neden anlamıyor? O'nun kadını degilim, onun nesi oldugumu neden fark etmiyor? fark ettiği anlar neden cok kısa sürüyor? ve o anlarda neden ben ona acıyorum? neden ondan nefret edemiyorum? nasıl bir sevgi verdin ona? neden herkesinki gibi degil? kimselere açamadıgım bu illeti neden bana layık gördün? açsam da neden o anlık sürüyor huzurum? neden bu kadar güçsüzüm? ya da neden bu kadar güçlü? neden beni anlamıyor? defalarca söylememe ragmen degişmiyor? bu bir hastalıksa, neden onu, neden beni seçtin? neden cevap vermiyorsun?
ya AŞK? neden şimdi? bu zamanda? hiç bir şey yapamayacağım, değiştiremeyeceğim bu yaşımda?
neden daha önce degil? neden ayıp? neden günah? neden yasak? neden korkuyorum? neden zor? neden imkansız? ve neden bu kadar eminim gideceğinden? biteceginden? neden bu kadar çok sevdirdin o zaman? nasıl atacağım içimden bu sevgiyi o gidince? başka bir aşk mı vereceksin bana? sence sevebilir miyim bu kadar bir daha?
ya bebeğim? harika bir çocuk verdin. ama annesi ona layık mı sence? mutlu ediyor mu onu? bana bu yaşattıklarını sunarken onu düşünmedin mi hiç? bak o konuda çok güçlüyüm işte. başedemezsin benimle. onun benden dolayı minicik bir üzüntüsü, hüznü olursa elimden kurtulamazsın, bil. öyle bir intikam alırım ki senden, aç bıraktıgın, pisipisine ölmelerine göz yumdugun, yapayalnız büyümeye terk ettiğin milyonlarca çocuğun, bebeğin hıncını alırım senden...
hadi cevap ver. korkuyor musun yoksa benden? neden?
sen KADERsen ben de İNSAN. benden çok var bu dünyada. başaramazsam da başarır biri elbet seni alt etmeyi. sana boyun eğmemeyi. "kader bu na'pim"e sığınmamayı.
hadi devam et bakalım, ölç dayanma gücümü. direneceğim sana. bakalım sen bana ne kadar karşı koyacaksın? kim kazanacak bakalım. sen mi? ben mi? iyiler mi? kötüler mi? güçlüler mi? zayıflar mı? zenginler mi? yoksullar mı?
sen mi? ben mi? sen mi? diğerleri mi? sen mi? biz mi?



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dünyanin en güzel insani,
seni cok seviyorum. Herseyin en güzeline layiksin, en cok mutlulugu hakeden...
Belki de ORI diyebilecegimiz gün bütün zorluklari ve üzüntüleri asmis, cok güzel yerlere gelmis oluruz...
Sen hep mutlu ol!

edi.ben dedi ki...

seni cok seviyorum kuzen. yanımda oldugunu biliyorum. yanında oldugum kadar. birgun basaralım eskiye donmeyi. ve ORI diyecegimiz o gun "bi ara bayagı zor gunler yasamıstık ama sonradan aşıp harika günlerimize döndük" diyelim. diyebilelim. en güzellerimleyim zaten su an. onur, sen, oglum...
sen de hep mutlu ol, ol ki ben de mutlu olabileyim...