Çarşamba, Eylül 06, 2006

bir dosta cevap...

bilmek lazım aşkı. yaşamak ... eski türk filmlerindeki esas kız olmak esas oğlan olmak lazım. benim aşktan anladığım bu. onsuz eksik olmalı bir yanın hep. ve o senin aradığın gibi aramalı, senin sorduğun gibi sormalı seni... seni senin onu anladığın gibi anlamalı. özlemeli özlediğin kadar... göstermeli özlemini. bilmelisin ondaki değerini. hissetmelisin. korkmazsın o zaman ayrılıktan. sevgisinin kronometresini tutmana gerek kalmaz ellerinde o zaman. "seni seviyorum" demekten utanmamalısın "seni seviyorum" demekten utanmamalı. "zaten biliyor"lari uzak tutmalısın hayatınızdan. "bilse de ben soylemeye doyamıyorum"ları yaşamalısın hep. ellerini istemeli ellerin. gözlerin gözlerini düşlemeli. dudakların sıcaklığını aramalı. ve sen bir yanını hep eksik hissetmelisin ve o yanını onunla tamamlamalısın. benim "sevmek"ten anladığım bu... ve en önemlisi dostum, en önemlisi bunları hissettiğini anlamalıdır AŞK dediğin sahibin... anlamalıdır... anlamıyorsa..............

Hiç yorum yok: