Pazar, Eylül 10, 2006

neden?

neden? simdi neden? bunu bana yapmaya ne hakkin vardi? beni sevmeni ben istemedim ki... sana hic umit verdim mi? neden yaktin canimi bu kadar? n'olur anla beni... n'olur sev ama dost gibi sev. kardes gibi. yapma n'olur... n'olur... sana bu kadar acı verdigimi bilmekle yasamam mumkun mu? vazgec lutfen. anla beni. yakinimda ol ama benim yakinligim gibi... benim sevgim gibi olsun sevgin. dene. aglama bi' daha n'olur. kalbimde biri varken nasil alabilirim ki seni iceriye? bak etrafta yuzlerce bos kalp var, gir birine... yapma n'olur. gozyaslarin beni bogdu bugun. nefes alamadim inan. seni cok seviyorum kiyamam ama ayni degil iste sevgimiz affet. uzulmene dayanamam. gitmeni istemek istemiyorum n'olur... n'olur "bitti" de. "seni senin beni sevdigin gibi seviyorum" de "yanilmisim" de... sensiz kalmak istemiyorum yalvaririm beni mecbur bırakma... neden? bunca zaman aşkla yanaştın madem, neden kandırdın beni dost gülüsünle? neden? sana bu kadar zindan etmek hayatı... ne yaptim ki ben? seni seviyorum ama bu sevgi bambaska. tenini istemiyor tenim. kokunu özlemiyorum. varligini istiyorum. güvenini. sırdaşlığını. dostlugunu. bırakma beni. bıraktırma kendini. aglama bi' daha n'olur. kalbimi parcaladi goz yaslarin. sebebi ben olmayayim onlarin n'olur. sadece dinleyeni olayım. gitme bende kal ama benim seni gördügüm gibi görerek kal yalvaririm. yıllarimi yakalamıştım oysa hepsi gidiverdi bugun sanki ellerimden. neden sen? neden? neden ben? sanki beynim uyusuyor, nefes bile alamıyorum şu an. hep o halin geliyor gözlerimin önüne. canavar gibi hissediyorum kendimi şu an. neden dostum? neden sırdaşım? neden güvendiğim? neden ben? neden sen? başkası olsa düşünmezdim böyle. "defol git yaklaşma bana" derdim. ama sen? sensiz kalamam ki... benken hep vardın çünkü. hep tuttun ellerimden. gözyaşlarımı hep sende akıttım cesurca. imkansız aşkımın sırdaşı bile sen oldun oysa. neden şimdi? tam kendimi bulmuşken. tam hayattan eminken. ve tam bunları seninle paylaşmışken. neden? gitme n'olur. gitmeni istetme. yalvaririm "şaka" de. n'olur... "şaka" de. "şaka" de... gitmeni istetme. GİTmeni istetme.... GİTmeni istetip beni sensiz bırakma... dostum, sırdaşım, karagünlerimin dertortağı... mutlu günlerimin kahkahaları. yaslanacak bir omzum varken beni mahrum etme senden. "seni seviyorum" deme bana bi' daha. desen de öyle bakma. ağlama. benim gibi söyle lütfen. benim gibi "seni seviyorum dostum"
aşık oldum ben dost. olamasam da sen olmazdin o aşk affet. ben seni sırdaş bildim. yakınım bildim. n'olur ama n'olur "yok" de. "yalan" de. GİTmeni istetme... GİTme. n'olur GİTme... GİT...me...



Hiç yorum yok: