Cuma, Eylül 08, 2006

sizin için

kendimizle başlamış hepimizin yolu. bir yerlerde kesişmiş birbirimizle. ve ne olursa olsun varız birbirimizin anılarında, hayatlarında bundan böyle. kimileriyle koşarak almışız yolumuzu kimileriyle emeklemişiz.
benim de herkes gibi bir yolum var iki kapı arasında uzanan. çok yollarla kesişti, çok hayatlar tanıdı. geri adım attıranlarım da oldu, adımlarımı üçer beşer attıranlarım da. ama öyle yollarla kesiştim ki arada, aynı güzergahtaydık. aynı yöne uzanıyorduk. çukursuz dümdüz oluyordu yolum her kesişmemde o yollarla.
eğer hala gülümseyebiliyorsam bu kadar içten sayenizde. yollarınızı yoluma sürdüğünüzden. yeni kavşaklar sunduğunuzdan. diyorsunuz ki gözlerim parlıyor, emin olun ki sadece size bakarken. içimi ısıtanlarım. dostlarım, sevdiklerim, sevgiliM... umut oldunuz yeniden içimde. bahar verdiniz tazecik çiçekleriyle mis kokan. sıcacık güneşinizle erittim buzlarını kalbimin. su olup aktilar gözlerimden bugün. okudukça sizleri, okudukça AŞKIMI iyice yeşerdi kırlarım. meyvelendi ağaçlarım. anlatmak istemiştim yalnızlığı demek hiç yaşayıp görmeden. sizler de emin olun, "yalnız"lık kelimesini sadece cümle içinde kullanacaksınız o kadar. anlamını bilmeden hissetmeden. yaşamadan. ben sizdeyim seslenin yeter.
ve AŞK, anlayanlar var aşkı. bizi bildiklerinden. bak gördün mü, aşık olmak ne ayıp, ne yasak, ne de zormuş meğer. yolumun senden önce başlaması değil, yolunla kesişmiş olmasıymış önemli olan. dışardan bakıldığı gibi değil bizim gördüklerimizi yaşamakmış aşk. sen ben bildikten sonra kimse öğrenmese de olurmuş BİZi. BİZ olduğumuzu bilsinler yetermiş. kalbim kalbinle atıyorsa, kalbin kalbimi kapsıyorsa gerisi figüranlarıymış hayatımızın, dekoruymuş sadece.
eğer bu masalsa, bir aşk masalı... mutsuz sonla biten masal yok aşkım. masalı masal yapan mutlu sonu zaten. izin verelim diğer karakterlerin masalımızı zenginleştirmelerine. yolları uzuyorsa yollarımıza, yolumuza doğru... girsinler oynasınlar rollerini nasılsa masallarda iyiler kalır, kötüler hep gider. sonunda göreceğiz inan bana sevenlerimizin ve BİZim üstümüze düşecek gökten düşen üç elma.
Gökten üç elma düşmüş, biri SANA biri BANA biri sevenlerimize.



1 yorum:

onbir dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.