Pazar, Nisan 22, 2007

arşivimden tekrara geldi... güncelliğini hala koruduğundan!!!

(...)ben beni bilirim, gel gör anlatamam.gir bak içerden, hem bahar hem güz(...)(S.A.)

ne güzümü görebildiniz, ne de baharımı...
ne tam sevebildiniz, ne de gidebildiniz
ne çok istediniz, ne özlemediniz...
ne "hep" diyebildiniz tam, ne de "hiç"

ne herkessiniz benim için, ne de hiç kimse
ne düşünüyorum sizi, ne de atabiliyorum aklımdan...
ne değersiniz buna, ne de değmez...
ne sizsiz yokum, ne de sizinle var...
ne SIZsiniz bende, ne de SEN...
ne tam oldunuz, ne de eksik...
ne beni anlıyorsunuz, ne de karmaşığım sizde
Ve sizler, evet hepiniz,
ne varsınız bende artık, ne de yok

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya derse ki, seni çok seviyorum, hep sevdiğim gibi.
ya derse ki, gitmemin nedeni mutlu olmandı.
denizine ve sana yakışanını bulmandı. güçsüz hissettiğin an kendini, güç alabileceğin güçlü birini bulmandı.
benim gibi kendine bile yetmeyen biri ne kadar güç verebilirdi ki sana? derse
ya derse ki yapamadım geldim sana. olamadım sensiz, kokunsuz derse? ya derse ki affet beni sev yine, yine öyle bak gözlerime derse.
ya hep seni düşündüm, gittim sandığın o günlerde derse.
ya sarmak sarılmak isterse yeniden. sensiz çok mutsuzum derse.
ya sana yine "esmer hüznüm" derse.
seni çok seviyorum derse.
ben kim miyim, bütün bunların gerçek olduğunu bilen biriyim.
ben aşkı bilen biriyim.
kalbinin güzelliğinin eşsizliğini kimselerde bulamayan biriyim. yok sandığın ama hep var olan biriyim.
ya derse ki yeniden biz olalım? bu sorunun cevabının "evet" olmasını isteyen biriyim. e..e seni seviyor. bunu en iyi bilen kişiyim.

edi.ben dedi ki...

her kimsen, nesen... bana bunu neden yapıyorsun? bırak beni kendimle. ne varsa geçmişimde yaşadığım ve yarınımda yaşayacağım, benim olsun. hoşçakal