Cuma, Şubat 02, 2007


baktım
gördüm
kimi hoşuma gitti gördüklerimin
kimini hiç sevmedim
bana döndürdüm gözlerimi sonra
iyice bir süzdüm.
yapabileceklerimle yaptıklarımı bir değerlendirdim.
yapamadıklarımı tarttım
yapmadım mı, yapamadım mı? anlamaya çalıştım
kimlerim var, nelerim var... şöyle bir gözden geçirdim
biraz yer boşalttım...
biraz yer değişikliği yaptım.
biraz sildim, süpürdüm...
temizlik yaptım.
yer açtım yenilere...
yepyeni süsler astım, gelip oturacakları yere.
soğumuşum çok, yeniden yaktım şöminemi, çıtır çıtır tutşmaya başladı bile
kendimi topladım bugün.
hazırladım yani yeniliklere.
atarken bazı şeyleri, kalmak isteyenler de oldu tabi
ama kaldılar yeterince, sadece iyi niyetimden, gerekliliklerinden değildi yani...
bi' çırpıda boşalttım hepsini.
artık olmak istemeyip de kalmasını istediğim de oldu bu toparlanma sırasında.
"olsun, sen kal" dedim.istemedi
ısrar ettim
arkasını döndü
son kez bir emin olayım dedim
"ama"... "hadi"... dedi
"e peki madem çok istedin" dedim
iyice bi' silekeledim.
ondan boşalan yere şimdilik ne yapasım var bilmiyorum.
ama en güzel köşedeydi, beğenmedi
beğenen
ve hatta kendisinde de bana aynı köşesinde yer açacak olan biri olacak elbet nasılsa.
ben şöyle bir yaslanayım artık arkama...
yoruldum çok bu düzenlemelerden
ama iyi oldu, tertemiz.
gelecekler için ferah yerler açıldı.
ve hep yerlerinde kalacak olanlarımınsa, tozları alındı,
pırpl pırıl yapıldı...
hadi bakalım hayırlısı :)

Hiç yorum yok: