Perşembe, Şubat 22, 2007

İ.A.K.'a ;)


hayatın kavgasında bazen yumruk yumruğa bazen sadece söz dalaşıyla dövüşürken, fark edemediğimiz nice güzellikler kayıp gidiyor yanıbaşımızdan. sonra arkalarından bakakalıp "nasıl görmedim, göremedim" diye üzülüyoruz.
peşlerinden bile koşmaya cesaret edemiyoruz üstelik.
işin kötü tarafıysa; tüm bunların yaşla, başla, aşkla, meşkle, para ve pulla alakasının olmaması...
hani "gönül gözü" derler ya...
sanırım benim ki açıldı :) görmeye başladım onları... çok uzaklaşmamış olanların da peşlerinden koşmaya başladım...
bu ne güzel bir mutluluk, ne büyük bir huzur...
herkes için dilerim. mutlaka ama mutlaka deneyin. başaracağınızdan da eminim.
dün yine hayatımın en güzel günlerinden birini yaşarken, hayatımın en büyüleyici, en uzun, en yapılası ve en istenilen hayalime döndüm ve yeniden hayal ettim. hayal ettirildim. sonra peşine takıldım o hayalimin. şimdilik adım adım peşindeyim yol biraz yokuş çünkü. ama düz yola bi' varayım koşar adımlarımla yakalayacağım onu.
o bambaşka hayalimin peşine takılmamı sağlayan, hatta o hayalimi yeniden hayal ettiren, belki de benimle beraber hayallerine aynı hayali katıp koşacak olan, tatlı mı tatlı, şeker mi şeker, içten mi içten, en dürüstünden, en gülecinden, en yaşamışından, en yaşanılasından ve en sevilesiden olan birine çooooooooooooook teşekkür ediyorum.
iyi ki girdin hayatıma, katıldın yolculuğuma :)
he bi ' de adıyamanı sormayı da unutma ;)
öptüm "colk" diye
bi' de söz sana bi' dahakinde "hannibal" ;)

Hiç yorum yok: