Pazartesi, Şubat 05, 2007

yepyenilenmek için...

yollar uzadıkça, uzağına bakıldıkça, daralırmış gibi görünür.
ama yürüdükçe ve o uzak, yakın oldukça aslında hiç de daralmadığını fark ederiz.
bir kaç zamandır, uzaktan baktığım yerlere vardım bugün. hiç de dar değillermiş işte.
yine aynı, o güzel yol...
kendimi verdim herşeyimle bir hisse.
bir fikre.
bir duyguya bugün.
çok yeni bir dünya benim için.
bildiğim ama ilk defa ayak bastığım bir yol.
çok mutlu etti beni. ne zamandır istiyordum zaten ama ne hikmetse dışardan seyretmeyle yetiniyordum.
bambaşka bir dünyayla, bambaşka bir bakışlayım yeni yolumda.
öyle güzel gülüyorlar ki hayata, öyle çok aşmışlar ki sıradanlıkları... ne güzel insanlarlayım. ne güzel akıllarla...
ve ben şimdi arkama dönüp bakıyorum artık, dar yollarımın geride kaldıklarını varsayarak.

Hiç yorum yok: