Pazartesi, Şubat 19, 2007

Tahir demiş Nazım bi' de Zühre'yi eklemiş... Oysa bende Zühre tekmiş. Tahiri hiç olmamış. Fakat Zühre bilmemiş...

"Tahir olmak da ayıp değil,
Zühre olmak da...
Bütün mesele Tahir ile Zühre olabilmekte
yani YÜREKTE"
demiş şair...
ben Zühre oldum belki sen de Tahir...
ama "Tahir ile Zühre...?" demiştim ben de.
meğer işin aslı o değilmiş
Tahir Zühre'yi hiç sevmemiş.
Sevmemiş ki bir "ile" ile bağlansın Zühre'ye
olsunlar "Tahir ile Zühre"
Tahir hiç olmamış
Tahir hiç yokmuş ki
Zavallı Zühre bir "yok"u sevmiş
boşuboşuna bir "ile" hayal etmiş.
ne YÜREK ne kürek
Zühre'ye şimdi tek "ölüm" gerek

2 yorum:

Ekmeğini Paylaş ! dedi ki...

http://kebelek666.blogspot.com/2007/02/gel-ey-kalbim-ey-beynim-sohbet-edelim.html
sen biliyorsun sözlerimi sen duyuyorsun kalbimdekileri....sen biliyuorsun bende ki seni....sil gözyaşları ak durmadan....önemli olan senin Zühre olman...ile sini tahiri geç...sen Zühresin ötesi mi var aşkın ?
aşk varyaaa
aşık olunmuyo
o yüzdendir belkide
bak aşık oldum dıyemıyosun
aşk ole bışey kı
aşk gozleırnı kapatıp uçurumun kenarından kendını bırakmak ,o duşuşten bıle haz almak
o duşuşte bıle mukemmellık bulup o anın bıle tadını çıkarmak...
duşerken o uçtuğun bı kaç sanıyede bıle kahraman olmakkk
( sen kahraman oldun ya boşfer yanındakileri...)

seni çok seviyorum....

edi.ben dedi ki...

Zühre oldum
uçurumdan bıraktım kendimi ve o düşüşün hazzını duydum
haklısın bi'tanem Zühre olmak çok zorken ben başardım...
kimseye göre değil belki ama "aşk"ın kahramanı oldum.
ve sen bana bunun güzelliğini gösterdin. gururunu yaşattın...
Tahir olmasa da Zühre olunurmuşu öğrettin.
şair dediğinin tam tersi diyorum.
"Tahir Zühreyi hiç sevmeseydi ya da hiç olmasaydı, Zühre ne kaybederdi Zühreliğinden..."
teşekkür ederim Merve'm.
ben de seni çok seviyorum.......