Perşembe, Şubat 15, 2007

benden bana şarkılar olsun


"ne güzel"den geçtim "ne güzeldi" dedim. orda durmak da mı nasip değilmiş be hayat?
o zaman ne diyelim
kendimize güzel bir şarkı seçelim
ve avaz avaz söyleyelim...
"söz güzelim" olmasın sakın.
daha güzel bir şarkı bulmak lazım.
"unutama beni" diyelim bi' parça
sonra "sebepsiz fırtına"dan mırıldanalım azcık
bi'kaç potpori de şöyle ortaya:
"beni benimle bırak, ya sonra, sorma, seninle herşeye varım ben, baş harfi ben, seni ne çok sevdiğimi (seferattan olsun) liebe ist,..." aklıma ilk gelenlerden.
sonra bağlayalım şarkıları bir sona ve "öyle sarhoş olsam ki" deyip "hep yek"le bitirelim.
sonra ben solo olarak yine kendi şarkımı söyleyeyim Sezen'den dillenmiş sözcükleri ve müziği sindire sindire...
"ne yapsan olmuyor gülüm, terk etmiyor bizi hüzün
bir macera yaşamak dediğin
küçük zamanlar harmanı
sevindiğin, üzüldüğün.
hatırlamaktan ibaret, hatıralar nihayet
tesselisi çok zor sözün.
ne gemiler yaktım
ne gemiler yaktım
o kadar yandı ki canım sonunda karşıdan baktım
ne göreyim?
kendime yıldızlardan daha uzaktım
bu kızı yeniden büyütmeliyim
kor ateşlerde yürütmeliyim
değirmenlerde öğütmeliyim
farkındayım, farkındayım.
kazanmalı kaybetmeliyim
aşk uğruna harb' etmeliyim
bu kızı yeniden büyütmeliyim
farkındayım farkındayım
kendini seçemiyorsun
bırakıp kaçamıyorsun
yazmadığın bir hikayede
uzun ya da kısa vadede
az biraz keşfediyorsun.
öteki olabilmeyi
yerine koyabilmeyi
geride durabilmeyi öğreniyorsun
ne gemiler yaktım, ne gemiler yaktım
o kadar yandı ki canım sonunda karşıdan baktım
ne göreyim? kendime yıldızlardan daha uzaktım
bu kızı yeniden büyütmeliyim
kor ateşlerde yürütmeliyim
değirmenlerde öğütmeliyim
farkındayım farkındayım
kazanmalı kaybetmeliyim
aşk uğruna harb'etmeliyim
bu kızı yeniden büyütmeliyim
farkındayım
farkındayım..."

Hiç yorum yok: