Pazartesi, Şubat 19, 2007

ne mutlu bana...

hehoyt
küçük ama benimmmm
ben burayı pek sevdimm
bir ayağım Istanbul'da, bir diğeri burada...
ve burda yepyeni dostlarım
asım amca, makbule teyze
ve ayla ve annesi ve babası ve abisi
ve fatih ve eşi ve gülen yüzleri
ve mehmet ve eşi ve mehmetin paniği
ve ilyas hocam
binnaz hocam
recep hocam
muharrem hocam
ve sevinç
ve filiz
ve hakan ve yusuf
bir de sokağımın bakkalı (pardon yani marketi) hüseyin amca...
he bi' de emlakçı mustafa bey, unutmadan.
ve sıcacık
ve huzurlu
ve çok mutlu
ve yepyeni hayalleriyle bir yaşam
ve her yeni günde yeni kalpler bana katılan.

ben burayı çok sevdim
minicik, eşyasız ama ışıl ışıl...
"merhaba"lar ve "günaydın"lar
ve "iyi akşamlar"
ve serdivan
ve çark
ve çarşı
ve köftecci
ve solukkkkkkkk
biraz telaş
biraz merak
biraz keşif
biraz da koşuşturmaca

ve sakarya
ve ben
ve gece
ve gün...

Hiç yorum yok: