Pazartesi, Mayıs 14, 2007

az önce yeni yazımı yazdım...
bloğuma tekrar bir göz attım.
çocukluk şarkımın olduğu video görüntüsünde yepyeni bir kare gördüm.
onu ben yüklemedim.
"99 lufballons", benim ilk uzun metrajlı şarkımdı.
çocukluk yıllarımın anısıydı.
oysa o yeni karede bambaşka bir şarkı daha vardı...
başka bir anıya ait.
nasıl orada olduğunu anlamadım ama yine de açıp dinledim işte.
beni yine benden alıp "o tepeye" götürdü...
o sözler, o sözcükler...
"liebe ist..."
(...)
Gute Nacht, mein wunderschöner,
Und ich möcht mich noch bedanken.
Was du getan hast, was du gesagt hast,
Es war ganz sicher nicht leicht für dich.
Du denkst an mich, in voller Liebe,
Und was du siehst, geht nur nach vorne.
Du bist mutig, du bist schlau,
Und ich werd' immer für dich da sein,
Das weiß ich ganz genau.
(...)
Wir sind zwei und wir sind eins,
Und wir sehn die Dinge klar.
Und wenn einer von uns gehen muss,
Sind wir trotzdem immer da.
Wir sind da, wir sind da, wir sind da.
(...)
LIEBE IST
SO WIE DU BIST...

Hiç yorum yok: