Cuma, Mayıs 25, 2007

Iyi ki doğdun Şeref'im, iyi ki varsın...



canım nice yıllar sana...
nice güzel yıllara. kitaplarınla ve kedilerinle...
o sıcacık sesinle,
"canım" deyişinle hep huzur verdin bana. on beş yıldır dostumsun benim.
on beş yıldır sırdaşım.
on beş yıldır beni bilenimsin.
en sır olan sırlarımı içinde benimle saklayanımsın.
Orhan Veli'nin en sadık arkadaşısın.
İstanbul'da, boğaziçinde bir Orhan Veli.
"garip" değil...
ya da yorumlanan anlamda değil.
sen varsın onunla.
tıpkı benimle olduğun gibi.
seni tanımış olmak, hayatıma kattığım en büyük güzelliklerden biri.
seni çok seviyorum Şerefi'm.
doğumgünün kutlu olsun, nice nice yaşlara...
ve işte burdan sana hediyem olsun... (gerçi belki de kendime :))
sence neden bu şiir? ;)(bu arada bu fotoğraf bizzat O'nun fotoğrafı, gerçi sen benden daha iyi bilirsin ya :), güzel bir kediymiş ve 22 yıl yaşamış :))
bi'tanem, dostum, yandaşım, yoldaşım, sırdaşım...
seni parmak uçlarımda öpüyorum (ya da birazcık eğil lütfen ;))
hep mutlu ol... ve hiç ayrılmayalım...

Çıkar mısın bahar günü sokağa
İşte böyle olursun
Böyle yattığın yerde
Düşünür düşünür
Durursun.


ve şerefiMden bizlere...

2 yorum:

gaykedi dedi ki...

himmm harika böyle dostluklar kaldi mi yahu bu zaman da :)

edi.ben dedi ki...

:)