Perşembe, Mayıs 03, 2007

gerçek dost'a... Osman'a...



ve doğumgünümün, hatta geçmiş ve gelecek doğumgünlerimin en güzel hediyesini verene kocaman sıcacık bir teşekkürr... öyle bir hediye ki... düşündükçe her seferinde yenilenen. kendimi güçlü hissettiren.

sıcacık bir cümleyle gelen... "ne zaman istersen, telefonum 24 saat açık, ihtiyacın olduğunda ara" diyen ve bunu tüm kalbiyle söyleyen bir "dost" hediye etti bana. "kendini". bu cümleyi bu kadar içten ilk defa duydum. ilk defa emin oldum, hep yanımda olabileceğinden birinin.

nasıl tanıştık? nerde tanıştık?... tanışmamız gerekmiş. yollarımızın kesişmesi gerekmiş. iyi ki de kesişmiş.

enerjisiyle enerji veren, gülüşüyle gülüş veren, sözcüklerle bile eğlenen Osmanım'a, kameramanıma, Osi'me "seni çok seviyorum" diyorum "iyi ki doğdum, iyi ki doğdun, iyi ki doğduk"

Hiç yorum yok: