Cumartesi, Ocak 06, 2007

şarkılarla başladı, şiirlerle... bende "o" olan sözlerle... dinlerken sandım ki ben konuşuyorum, hislerimi dillendiriyorum. dinlerken fark ettim ki hep O'na söylüyorum... hep O'nu düşünüyorum.
şarkılardan çıktı sonra. şarkı oldu. ta kendisi oldu şarkının. aşk oldu. aşkın tarifi O'nun adı oldu.
zamanlar oldu konuştuk dolu dizgin. görüyordu, dünyayı çünkü tıpkı benim gibi. anlıyordu. farkındaydı. yapılması gereklileri görüyordu. konuştuk hiç durmadan. aşktan da amaçtan da, davadan da amaca dair.
güldük zaman zaman gülüştük. sevdik ve sımsıcak seviştik.
bazı zamanlar oldu birlikte hüzünlendik. sinirlendik.
korkularımdan çekinip üzdüğüm zamanlar oldu. üzüp üzüldüğüm.
özlediğim zamanlar oldu. hasret çektiğim...
şarkılarda başladı, şarkı oldu. aşk oldu. aşkın ta kendisi oldu.
ben oldu. parçam oldu. diğer yarım, diğer yanım oldu.
aşkım oldu, aşk oldu...
bakmayın di'li geçmiş yazdığıma. geçmiş olamaz o bende. geçmişte kalamaz hiç bir gelecekte. "oldu" dedim çünkü "oldu". yerine konamayacak bir AŞK oldu. oldu artık dönüşü yok. oldu. aşk oldu. aşkım oldu. hep kalacak "sevdiğim, erkeğim, bitanem, herşeyim" oldu. oldu işte. artık var. ve soluduğumca da olacak...
SENİ, HİÇ SEVMEDİĞİM, HİÇ SEVİLMEDİĞİM GİBİ SEVİYORUM AŞK!!!
HEP'SİN BEN DE...(kuss ile öptüm, sen anlarsın ;))








2 yorum:

betus dedi ki...

aferin takdir ettim.darısı başıma...

edi.ben dedi ki...

doğru insana olacaksa "amin" :)
sana değer verip, sevecek olan, tıpkı senin onu seveceğin gibi.