Salı, Ocak 23, 2007

ben geldimmmm

ben geldim Istanbul. özledin miydi beni? birkaç gündür yoktum aslında ama sen sanırım 6-7 aydır görmüyordun beni. geldim işte yeniden. döndüm sana aynı ben. gittiğimdeki halimle döndüm sana Istanbul.
attılar ölümü benden. can verdiler yeniden. çok teşekkür ederim hepsine, herkese emeği geçen.
ne zormuş ne berbatmış hayata küsmek meğer. ne kadar "bana göre değil"lerdenmiş yaşadıklarım, hissettiklerim.
karmakarışıklığımın içimde olduğunu ve yalnızca içimde taşıdığımı düşünürken ben meğer ne çok dışa vurmuşum karmaşamı istemeden.
evet Istanbul döndüm yeniden, birkaç ayrıntısı kaldı düşmanımın bende ama onular da zamanla gideceklermiş işte.
geçen aylarımı düşündükçe zaman kaybımdan hırslandım. elle tutlur bir "hiç"le geçmiş onca zamanım. içlerinde bi güzellik oldu, olmadı desem yalan olurdu. aşkla geçen zamanlarım... ama o da geçti işte. üzüldüm bitişine, kim üzülmezdi ki... ama aşkım şimdi başka dilde. O'mu? O hep özel bir yerde kalacak. O'na ait yerinde. güzellik ve hayat dolu olarak. şimdi başka bir O var bende. başka bir sevgiyle baktığım. daha başka bir yerde ama "tek odalı" değil yeri artık.
her neyse aşk oldu dedim aşk oldu aslında. kırgın, küskün günlerimde elimden tutan. ve şimdi en büyük aşkıma döndüm, hayatımı yeniden avcuma alınca.
en büyük, yeri hiç doldurulamamış olan. asla vazgeçemeyeceğim ve işin güzel yönü vazgeçilmeyeceğim aşkıma. ve beni bu aşkımla tekrar buluşturan ve hatta aynı aşka aşık olan dostuma da candannnnnn bir teşekkür...
dörtbaşı mamur şahin çakırpençe
suzan bereket yine aynı yerde.
"ben en küçük kızıyım
çılgın elin sazıyım
okuyan kör değilse
okunaklı yazıyım"
of yaaaa ne diyebilirim ki... savrulsun herşey bir yerden bir yere. körüm, sağırım, dilsizim ben yine. aşkımlayım ya yeterrrrrr banaaaaa.
umurumda değil şu an hiç birşey hiç ama hiç birşey. sekerek yürürüm Istanbul'dan Erzurum'a. yorulmam bile hatta. dr.lardan çok, eski aşkıma kavuşmak verdi bana tekrar can. oh beeee... hayat budur işte...
bağırasım var avaz avaz...........
"hi, bu nasıl lakırdı Meftun'um" "sen bizi koyup gittikten sonra Adem'cim suyu çekilmiş değirmene döndüm"........
beynimde dönüyor yüzlerce cümleeeeee
içim enerji dolu
sabırsızım
pazar paaaazar paaaazaaaar olsun hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
olsun hadiiiiiiiiiiiiiiiiiii
daha salı ama yarın pazar olsa olmaz mı?
aşkıma kavuşmakkkkk
istiyorummmm yenidennnnnnnnnnnnn
sahneeeeee
ışıkkkkkk
müzikkkkk
kulisssss
heyecannnnnnnn
sufleeeeeeeeeee
selammmmmmmmmm
alkışşşşşşşşşşşşşş
VE PERDEEEEEEEEEEE
oh beeeeeeeeeeeeee
Ömerrrrrrrrrr hayat verdin be hayattttttttttttttttttttttttt
TİYATROMMMMMMMA DÖNÜYORUMMMMMMMMMMM
sadık yarimmmmmmm benim
oh beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ohhhhhhhh
(hups! toparlanayım hemen)
ne diyordum?
hih hatırladım
evet, Istanbul "ben geldim" yeniden!!!

Hiç yorum yok: