Salı, Temmuz 24, 2007

ay aman offf :s

amaaaaaan bana ne... seçimmiş ampülmüş umursamiiiicam artık. yeterince sıkıntım var bi' de bunu mu düşüniiim yane?
dış borçmuş iç borçmuş amaaaaaan bana neeee!!!
demeye çabalıyorum :p diyemiyorum...
yahu zaten kafam allak bullaktı bi' de bunu takar oldum.
"neden insanım böyle, nasıl düşünmekten bu kadar mahrum?" diye diye kafamda planlar yapıp hayata nasıl sürebilirimi düşünüp duruyorum.
Kant misali biri olsam, aydınlanmaya yol açsam...
neyse ben en iyisi bir şarkı tutturiiim yine, iyi gelir belki karamsarlığıma... kendime gelirim yine.
ben feleğin şu çarkınaaaa çomaaaak sokaaarrrrıııımmmmmmm

8 yorum:

gaykedi dedi ki...

haa ha ha, rahmetlinin birde "HAYVAN TERLİ" şarkısı vardı değil mi?

hayvan terli terli terli
terli hayvan yemi yer mi

..........yer yer yerr :)

edi.ben dedi ki...

:)
aklıma bir başka şarkısı geldi şimdi de gaykedi... :D
mucuk :-*

Friedrich Camus dedi ki...

Hepsi aynı bokun lacivertleri. (Bir de 'hepimiz aynı bokun lacivertleriyiz' var. Ama o başka.)

cehepeymiş mehepeymiş aynı şey. akepe de aynı şey. Ehvenüşşer diye diye ağzımıza sıçtılar be bacım afedersin ama.

Ampulmüş okmuş atmış aymış yıldızmış. Önemli değil.

Gümüş biblonun üstündeki pas ne şekilde olursa olsun önemli değil. önemli olan pasın temizlenmesi. Gümüşün parlaması..

edi.ben dedi ki...

gümüş mü? ....... hani nerde ki gümüş?.......?

zihni örer dedi ki...

gümüş mü? ....... hani nerde ki gümüş?.......?

friedrich camus'un "sözleri" ya gümüş?

edi.ben'in "sükütü" da altın. Şu (avatar) fotoğrafındaki sükut:)

pek de aklıma yatmadı ataların bu sözü! içinde sanki çapanolu var.

nerden, "söz gümüşse sükut altın" oluyor.
Her sükut aynı mıdır ki,
mesela ya da örneğin, armut ampülün sükutu ile, spot ampulün skutu aynı olur mu?

edi.ben dedi ki...

sükut altın diye diye sus olduk, sus pus olduk...
artık değiştirme vakti geldi...
bundan böyle "sükut altınsa, söz petrol"
e hadi o zaman sözleri dizme vakti arka arkaya :)

Friedrich Camus dedi ki...

Gümüş, insanlığın ahlakı, toplumsal yaşama karşı olan doğal yatkınlığı. Hani başka hiç birşeyin idaresi altında kalmadan olanı. Passız pırıl pırıl gümüş.

edi.ben dedi ki...

:)
passız no frost friedrich...
yeni anladım anlamını :)