Çarşamba, Temmuz 04, 2007

herkes okusa da ben okumam :'(

eveeet... içtim... sarhoşum... yazacaklarımın saçmalıklarından sorumlu değilim...
kafam allak bullak. doğruyu arıyorum. benim için en doğruyu...
bulamıyorum.
bulduklarımı hayata salamıyorum.
saldıklarıma sahip çıkamıyorm.
korkak mıyım? ı ıh.
zayıf mıyım? hiç sanmam.
salak mıyım? heh o belki olabilir.
ama böyle olmak tercihlerim arasında yoktu. son tercihime puanım tuttu. sonuç da böyle oldu :s.
bildiğim ve söyleyebileceğim tek şey:" benden başka herrrrrrrrrrrrkessssssssssss çok mutlu"
.....biip... biiip ...biip... böyle hayata ben!!! :'(

2 yorum:

zihni örer dedi ki...

"Ayaküstüyken" düşen şu üstteki yazımın yenisiyle değiştirilmesini arzederim efendim:)

Fotoğrafınızın dili öyle demiyor ama:)
Dışının görüntüsü içinin aynası gibi duruyor orada, mutlu ve umutlu...
Siz son tercihinizi çağırmamışsınız ki,
son tercihiniz sizi çağırmış.

Elma sizi sevmiş diye, siz elmayı sevmek zorunda mısınız?.

En iyi vitaminler her zaman en çok sevdiklerimiz olamıyor.
O vitamin tad vermese de, güç vermesi yetiyor :)
sevgiylekalın.

edi.ben dedi ki...

ne güç ne tat veren, hatta vitamin değeri bile olmayıp vitaminim diye kandıranlar peki sevgili zihin örer? :s
fotoğraf asıl ne diyor biliyor musunuz? "mutlu olmak için ne kadar çok çabalıyorum... ama ne kadar boşa... yoruldum. ayakta duracak halim kalmadı ama şu gülüşü eksik etmeyeyim de dudaklarımdan çevremdekiler üzülmesinler" :( o kadar bıktım ki herşeyden sevgili zihin örer...Denizim olmasa.... o kadar bıktım işte :'(