Çarşamba, Temmuz 18, 2007

ceyhan'a...

ah be çocuk... ah be... ne diyebilirm ki ben şimdi sana... al bak yollardan yazıp yolluyorum kelimelerimi sana...
giderayak denir miydi bu çocuk? hatta hiç söylenir miydi?
önce bi' beni düşün, sonra da kendini...
çok düşündüm dedin gerçi ama iyi düşün derim ben.
gerçekçi...
herşey bambaşka olsaydı.
mesela ben 10 yıl daha genç :)
sen yine aynından olsaydın, böyle içten böyle sıcak ve böyle olduğun gibi...
heh işte o zaman "evet" olurdu inan cevabım sana :)
sen benim "başlıksızımsın"...
hem kardeşim hem ağabeyim
hem evladım hem babam...
hem sevgilim hem yabancı
hem dostum hem düşmanımsın...
sen benim "başlıksızımsın"
seni seviyorum çocuk
seni çok seviyorum
ama
başka başka yıllarımız da yollarımız da...
hadi sen kendi yıllarına ben kendi...
ve unutma sakın e mi; sana en uzağım ama en yakın...
ah deli çocuk... deli...
soru mu bu yani şimdi...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

PEK KARIŞIK GÖRDÜM SENİ EDİ.....


ama karışık olan

HAYATINMI?
ZİHNİNMİ?

KARAR VEREMEDİM SARMAŞ DOLAŞ OLMUŞ GEZİYORLAR ÇÜNKİ....


BU ARADA BLOGUNU NE ZAMAN AÇSAM KULAĞIMA ÇALINAN O PARÇA HASTA EDİYOR BENİ RUHUM BEDENİMDEN AYRILIP UÇUŞA GEÇİYOR BANA ADINI YAZ NE OLUR...

edi.ben dedi ki...

zihnim ve hayatım birbirlerinden çok etkileniyorlar diagonel...

bloğumdaki parça da o yüzden var onları ve onlar gibi olanları biraz uçursun biraz rahatlatsın diye.
Ruth Mackenzie "Flowed a Tear"
öptüm ama hayatımla zihnimin sarmaşdolaş olduğu bir vakitte öptüm seni... :) muah :-*

gaykedi dedi ki...

bu ne yaa şimdi biri bana anlatsın, yaş farkından dolayı başlamadan biten bir aşk mı yoksa hoşlanma durumları mı, ben mi yanlış anlıyorum yahu :)

edi.ben dedi ki...

bu uzuuun bir hikaye gaykedim :) ceyhan benim öğrencim(di).