Perşembe, Temmuz 19, 2007

bu nedir? nedir bu? :s bilmem


bu mudur aşk
budur
sen misindir?
sensindir...
adı nedir?
adı da sendir...
sende midir ben?
sendedir...
sen kimsindir?
sevdiğimsindir.
özlediğimsindir.
istediğimsindir.
sen kimsindir?
sen sensindir...
Ahmetsindir...
sen kimsindir?
sen bensindir
aynı benim gibisindir...
yazdıklarım nedir?
içimden çıkmak isteyen sözcüklerimdir.
ha saçma sapan mı gelmektedir gözlere, dillere?
aşk saçmaysa öyledir, değilse değillerdir...
amaaaan ne bileyim işte
yazakoydum yazayazdım
hem saçmaladım hem rahatladım
aşığım ya zira ondandır...
yaza yaza yaz yaptım
söze söze söz ettim
ne ettim?
ne etmedim?
he buna bi' cevap getiremedim...
allaaaah alllaaaaaaaahhhhhh
ne bu şimdi?
ne yazdıklarımdan ne dediklerimden hiç birşey anlamadım.
sadece şu yeterliydi aslında boşa uzattım
yahu ben aşığım
aaaa
aşıkkkk! :P

5 yorum:

zihni örer dedi ki...

sen kimsin?
sen bensindir

ben kimdir?

SEN DE KALIBI ALINIP, HEYKELİ YAPILASICANIN BİR TANESİSİN.

Heykeli yapılıp, içine de bir ruh üflenecise (üflenesice).
Öyle bir ruh ki, mevcutun aynısı,
hatta mevcutun ta kendisi üf-le-ne-si-ce (oh be doğru yazdım..)

Sevgilin okuyorsa eğer, (benden selam olsun) tarif verebilirim, heykel nasıl yapılır?
Şimdilik alçıdan olsun, "bu bir denemedir" yazılsın üzerine:))

Mobius dedi ki...

merhaba. öncelikle bloglarınız çok güzel. Okumaktan büyük zevk alıyorum ama sormadan edemeyeceğim blog'unuzda çalan ruth mackenzie'nin şarkısı mükemmel! ve ben hiçbir yerde bulamıyorum. Bildiğiniz herhangi bir site yol gösterici öneriniz var mı:)
çok teşekkürler şimdiden
sevgilerimle...

edi.ben dedi ki...

utandırdınız beni sevgili zihni örer... :)
ne güzel sözler ne güzel sözcükler...
sevgilim okuyor mu bilmem... bazen ben özellikle "oku" dersem...
ancak ben okuyorum ve okudukça okuyorum bu güzel yorumunuzu ve her seferinde daha fazla gülümsüyor ve sanırım azcık da şımarıyorum... :)
sevgiyle ve çoook mutlu kalınnnn


sevgili Mobius, parça bende de var mailinize vs yollayabilirim de ya da http://ceymi.imeem.com'dan da bulabilirsiniz... ya da ben de imeemime koyiiim :) aklıma geldi :D
http://ozlemdenhayata.imeem.com
blogumu ziyaret etmenize cok sevindim... her zaman beklerim. ben de bi iadeyi ziyarete geleyim :)
mutlu kalın :)

Adsız dedi ki...

aşk işte bu değilmi kendimizi olabildiği kadar o , alabildiği kadarda biz yapmak...


bir elmanın diğer yarısı yerine hayatın aynı dalında alabildiğine yan yana asılı kalmak değilmidir...



hayat dalında ömür boyu çift kişilik seyehat dileğimle....

( duruma göre istediğin kişiler için ayrılmış kontejyan koltuklarla beraber)

edi.ben dedi ki...

oleyyyy :)
teşekkürler bu harika dileğin için diagonel...
nasıl sevdim, nasıl sevindim bilemezsin...
muahhhh :-*