Pazartesi, Temmuz 16, 2007

demiştim ama yine dedim... ve daha da çoook derim...


hormonlarla ilgili bi' mesele biliyorum, bu AŞK denilen duygu. ve yaşı başı, geçmişi geleceği, ayıbı günahı olmaz...
çok tadamadım o nedenle fazla bilmem hormonlar neler yaptırır bi' aşığa.
bir kere yaşar gibi oldum onun da tadına varamadım zaten binbir türlü etkenden.
ancak şimdi var. öyle bir var ki bende bu his, bu duygu...
capcanlı ve dolu dolu salgılanıyor beynimden tüm vücuduma "aşk" hormonları...
bir sürü karışıklık ve sıkıntıyla dolu olsa da hayatım, işte bu "aşk" ile ilgili bölümü öyle güzel ki...
bu nedenle, içimde kalmasın diye, söylemezsem sürekli yutkunmak zorunda kalacağımdan ve gerçekten bağıra bağıra söylemek istediğimden, diyorum ki yine yeni ve yeniden;
SENİ ÇOK SEVİYORUMMM
heh oh işte dedim ve huhhhh iyi geldi... bunu söylemekte zorlananları, söylemeyi anlamsız bulanları, sayıyla söyleyenleri anlamıyorum... duymak kadar güzel söylemek de halbuki. gerçi eminim onlar da beni anlamıyorlardır ya...
amaaan neyse bana ne
ben diyorum ya sevdiklerime
ve aşkıma...
ne diyordum? heh:
"seni çok seviyorummmm"

5 yorum:

zihni örer dedi ki...

zühre aşkı gibi olmasın da bu:))

"aynı dere suyunda iki kez yıkanılmaz" imiş. Hep yukarıdan dükülmeli imiş su; aşağıdan da giden gitmeliymiş, kalan kalmalı. Sonra, kalanın içinden en son ayakları çıkarıp, duru suda durulayıp, çıklımalımış.
Çünkü, kalan su göl suyu gibi, önce temiz iken, sonra kirlenirmiş. Dedim ya, İkinci kez ya başka gölde, ya da akarsuda, yıkanılmalıymış.
Zühre gibi kan kaybederken, aşk sefası çekmek caizn't imiş.
böylekal, yakışıyor sana. Resimlerden de belli....:)

edi.ben dedi ki...

bilmiyorum sevgili zihni örer... aynı gölün kirlenmiş suyundamıyım yoksa yepyeni tertemiz serin suyuyla masmavi bir göldemi... bilmiyorum ama tamamen göldeyim işte. baştan ayağa ıslanmış bir halde... sırılsıklam... :)

Adsız dedi ki...

nerde nasıl ıslandın bilmem ama bu ıslaklıkla kal sana çok yakışmış .....

daha bir güzel bakar olmuşsun dünyaya

edi.ben dedi ki...

belki de bile bile diagonel... bile bile atladım göle. ıslanmak için... ıslanıp sadece ıslaklığımı düşünebileyim geri kalan herşeyi silebileyim diye...

zihni örer dedi ki...

"ıslanıp sadece ıslaklığımı düşünebileyim,

geri kalan herşeyi silebileyim".

tütüyorsa ıslanırken bir duman,
yanıktan değil o sönükten kalan.

not: su da yanarmış:))