Pazar, Temmuz 01, 2007

suçlu! ayağa kalk!!!


bugün okuduğum haberler ve blog yazılarından sonra kendimi bi' şekilde deşarj etme ihtiyacı duydum sanırım. sözüm meclisten dışarı ve içeri... bu zamanda, hani yaşamın bıncığının cıncığının çözüldüğü her türlü bilgi ve belgeye lapdadanak ulaşabildiğimiz bu yüzyılda, hala bu kadar geri kafalı, bu kadar beyinsiz ya da beyinli ama kullanma kılavuzunu okumamış garip varlıkların olduğunu bilmek kahrediyor beni. cinayetlerden toplu katliamlara, her türlü ahlaksızlığa, bir cinsiyeti diğerinden üstün görebilecek kadar aşağılık insanımsılara, çıkarcılara, hayatı magazinden ibaret görenlere, dış görünüşüne iç görünüşünden onbin kat fazla değer veren fabrika üretimi görünenlere lanet okuyorum. şeytan diyor yap bi gemi... doldur içine çift çift hayvanları. insan denilen mahlukatlar arasından da seç beynini kullanıp dünyanın işine yarayabilecek nitelikte olanlarını. sonra bas suyu gezegene. yarat bir tufan. kur yeniden düzeni. çoğalt adam gibi bi nesli. ooh yaşa doyasıya o vakit... evet evet aynen öyle... hadi bana müsade, gemim için malzeme almaya gidiyorum...gemimde görüşmek üzere...

6 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

Ben bir bilet ayırtacaktım ama kamara iç taraflarda olsun yahu. Deniz görmesin.

edi.ben dedi ki...

deniz görmeyen yerleri "kedigiller familyasına" ayırmıştım malum, neyse sana bi'şeyler yaparım artık. deniz tutmasın :D

Friedrich Camus dedi ki...

Ben kedigiller kamarasında giderim. Sohbetleri iyidir.

Teşekkür ederim. Ücreti hallederiz.

edi.ben dedi ki...

peki o zaman... ücretsiz... buyrunnnnn... acele edin biraz yalnız, suyu bascam birazdan :P

lady jade dedi ki...

ben de geleyim ama deniz görsün benim kamara;)
güzel fikir aslında evet evet,gerçi hitlerinki gibi bir şey olmuş ama bu daha insancıl ve mantıklı,tuttum bu fikri:)

edi.ben dedi ki...

aha 1 kişilik yer kaldıydı zati. tam zamanında geldiniz laydim ;)