Salı, Temmuz 03, 2007

aç tavuk, kendini buğday ambarında görürmüş :)

sahip olduğum cep telefonu neyse, hangisiyse -ki işime en yarayanı her zaman tercih nedenidir- o telefonun barındırdığı tüm hizmetleri sonuna kadar kullanırım. bluetooth.utar, gprs.le kendimden geçer, edge.e güzel sözler fısıldar, müzik dinler, foto video kaydeder, mesajlaşır, oyun oynar, telefonlaşır :P, hesap kitap yapar, ajanda kayıtları tutar (ay pek bi yoğunum ya, kişi olaraktan, ajandam olmadan günüm şaşıyor zaar :P) vs vs vs... ne var ne yok pınçık pınçık kullanırım işte. yani, telefon, laptop, fotoğraf makinesi, kamera, hesap makinesi veya her ne ise işte, hepsini taşımak yerine bir cep telefonuyla mutlu olurum. (aklımda şu an N95 var :s harika bi' alet... gps'i de var, kaybolmam gayri...) her neyse... sonuçta severim telefonumun nimetlerinden faydalanmayı...
geçenlerde yine elimde tel.im, açtım foto.larımı shopluyorum... shop shop... (Türkçeyi bi' yazıyla bu kadar kirletebilirim, bugün pek bi' pasaklıyım zannımca :s) derken ne göreyim? n'apmışım? hay bilinçaltımın yüce bilinçüstüsü..... işte yukarıdaki foto! seyircilerim bile var :) galiba tabiri caizse, kafayı yedim, aklımı tiyatroyla bozdum.
hay kendimi şööööle bi' sahnelere atsam da kurtlarımı bi' yandan döküp, bi' yandan üretsem... dayanamıyorum artık... nerden düştüm bu aşka bilmem ki... ayrılık ne acıydı ne zordu. kavuşmak ne güzelmiş ne muhteşemmiş. ay coşum coşum coşku doluyum. şen enerjik ve capcanlıyım... gülüyorum, bağrıyorum, çenem durmak bilmiyor, çılgınlar gibi eğlenmelerdeyim... doktoramı- moktoramı, parayı- pulu, güzelliği-çirkinliği, her bi'şeyi tuttup bi' yerlerinden fırlattım bi' köşeye... ööööylece yapışıverdiler fırladıkları yere.
of aman tutmayın beni gayri... açın spotları, çalın müzikleri, kurun dekoru!!! geliyorummmmm...

2 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

Çok çocukça olmuş. Ondan dolayıdır ki çok da güzel olmuş. Okuyanın bile içini hopum hopum hoplatıyor. Ahahahah.

edi.ben dedi ki...

içimdeki çocuk yazdı zaar :P...
teşekkürler friedrich... :)