Salı, Temmuz 24, 2007

bi' başarsam :'(


yazmak istedim sadece yine... içimden ne çıkarsa... her zamanki gibi, düşünmeden, bir ikinci kez okumadan, bir çırpıda...
konu her neyse o an bende, yazımın gündemi de o tabii ki.
yazmak, şu an içimden çıkmak isteyenleri çıkarmak...
"bana dair"lerden birini yazmak...
iş değil
oğlumdan değil
büyük aşkım "tiyatro"m değil
aşk mı aşk hiç değillll...
en mükemmelini buldum çünkü, diyecek tek sözüm yok aşka dair :)
peki ne...
içimi yiyen şeyi yazmak
beni kemiren
yok etmeye çalışan ve her geçen gün amacına daha da yaklaşan...
yazmak
yazmak
yazmayı başarmak
yazmaya çabalamak
belki de yazarak ondan kurtulmak...
ama yok, olmuyor...
olamıyor işte...
çıkmıyor...
beni boğmaya devam ediyor...
nefessiz bırakmaya devam ediyor
:'(
bitirmeye devam ediyor...
yok etmeye devam ediyor...
:'(





Hiç yorum yok: