Cuma, Temmuz 27, 2007

"senden öncem" vardı. peki ya "senden sonram" da mı olacak?


içimde kocaman bir yara kanamaktaydı...
"sevgi"nin, sadece sözlükte boşluğu doldurabilmek için üretilmiş bir kelime olduğunu düşünmeye başlamıştım.
aşk mı? aşk da ne ki? kalbin bir kerpetenle koparılıp lime lime edilmesini, böyle güzel bir kelimeyle çekilir hale getirmeye çalıştıklarını sanmak üzereydim.
hissetmek... sıcaklık... dokunmak... arzu... bu kelimeler ise çoktan çıkmıştı dağarcığımdan.
kimsin sen? nesin?
birgün beni "ben"imle terkedip gidecek misin? özlem kelimesini yeniden hayatıma mı katacaksın? gözyaşlarım akarken yanaklarım yanacak mı yine?
tüm bunları yapacak mısın?
her şarkıda olacak mısın? kokularda peki? herhangi bir yerde? gözlerimi her kapattığımda?
gözlerimi her kapattığımda, uykumu çalmak üzere koşacak mısın gözbebeklerime?
bütün bunları yaşatacak mısın bana?
yapma n'olur! sıcaklığını alma benden...
gülüşünle hep yanımda ol... seviş her fırsatta... öp!
gitme benden, kendini alıp...
gitme n'olur!
varsa eğer niyetinde gitmek...
elini elimden şimdi çek n'olur!!!

2 yorum:

zihni örer dedi ki...

seviş her fırsatta

seviş

"sev" ve "sevsin" anlamında mıdır bu sözcükler?
"ş" harfi ikinci sözcüğün yerini almasın? Yani, ikinci bir kişi daha:) Yani sevgili. Daha da yani, iki sevgili. Tek kişiyle oynanan bir oyun değil:))

Yani, "sen sev, beni sorma, sen sevmene bak..."
Olur mu? Olmaz.
Türkçe dili bakaımından da, anlam bakımından da "tek yanlılık" içeriyor.
Bu durum, "edi(yi)ben-cil yapar.

Sevgili Hocam, bunun adı "sevişelim seninle" ya da "seviş benimle" olmalıydı değil mi:) Öznesini sorumsuz yapamazsınız. Öyle olursa, Sn. sevgiliniz (belki içinden) "edi.ben-cilmiş" diye düşünebilir.

Neden cımbızla almışım bu tümceyi?
yaralı kalplerin ardındaki, varlığı bilinmeyen etkenleri işaret ediyor da ondan.
Genel bir farkedilmezlik de ondan...ve benzerleri de var pek farkedilmeyen..

Konumuzun ana fikrine gelince, bir soru takıldı aklıma ve deiki soru:

Kalplerin aşk-ı ihanet'e dayanma gücü sınırlıdır. Haklı olarak, sesli düşünüyorsunuz. Sesli ve de yazılı...
Sorularım:
Ayranı üfleyerek mi içmek denir buna, yoksa yeni bir aşk pazarlığı mı?
Affınıza ve hoşgörünüze güvenerek yazdım ve sordum bunları. Ola ki sevgiliniz de sorabilirdi benzerlerini. Burası dost-kardeş oratamıdır diye düşünüyorum. İki sevgilinin diyalogundan bu yüzden farklı ve rahat olmalı.
hoşvemutlukalın.

edi.ben dedi ki...

yüzlerce kelime geçiyor beynimden aynı zaman dilimi içinde sevgili zihni örer... ve kimini yakalayıp atabiliyorum içimden, kimileriyse bir yerlere takılıp kalıveriyorlar işte...
beynim "sevmek- sevişmek- ben- sadece" kelimelerini daha sıraya bile dizemeden "seviş" aradan sıyrılıp çıkıvermiş işte. oysa benim istediğim "sadece benimle seviş" demekti. bu hem "sevmek" filiinin işteşi anlamında, hem bedenlerin işteşliği...
sorularınıza gelince, tabi ki sizler soracaksınız. beni, hergün yüzümü görenlerimden bile daha iyi tanıyan sizler...
bu ne bir pazarlık ne de üflenerek yenilecekecek olan bir yoğurt... bu sadece "umut" sevgili zihni örer... sadece ve sadece "umut"
siz de heppp hoş ve mutlu kalın :)

8:19 PM