Perşembe, Temmuz 19, 2007

olamaz mı? olamaz di mi? :(


belki de bir hayal kahramanı... bana beni kazandıracak olan.
gelip bana sısmsıkı sarılıp "seni çok seviyorum" diyecek olan.
saçlarımı okşayıp gözlerime bakarak "herşey geçmişte kaldı, artık yepyenisin. yepyeniyiz. unut unutmak istediğin herşeyi, ben yanındayım güç vermek için" diyerek dudaklarıma sıcacık bir öpüş konduracak olan.
tutup elimden sonra hızla koşmaya başlatacak olan...
koşup koşup bambaşka bir diyarda nefes nefese ama hafiflemiş bir halde, gülüşümü geri kazandıracak olan.
belki de bir hayal kahramanı
belki de
hayal
ve ben çok fazla hayal kuruyorum belki de...

6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Güzel İnsan, Güzel Ruh,

"bana beni kazandıracak olan" demişsin, yanlışın demeyeyim ama algılama yanılgın burada başlıyor... SANA SENİ KAZANDIRACAK TEK BİR KİŞİ VAR: O DA SENSİN!

Kendi değerinin farkında değil misin yoksa kimi down anlarında unutuyor musun, nasıl da "yaratılmış yüce bir değer" olduğunu? Sakın unutma! Sen çok değerlisin, Tanrı'nın biricik yaratığı, yüce insansın!

Sevgilerimle :o)

edi.ben dedi ki...

:) teşekkür ederim güzel sözcüklerin için... ne güzel kondular kalbime beynime...
:) iyi ki varsınız... tanımadığım en tanıyanlarım...
mucuk :-*

Goddess Artemis dedi ki...

İyi İnsan, Değerli Ruh,

Ne kadar değerli olduğunu bir an'lığına bile anımsatabildiysem, ne mutlu bana! :o)

edi.ben dedi ki...

:-* umarım ben de anlatabiliyorumdur... teşekkür ederim çok hem de çok çok...
gerçekten çok zor bir dönemimdeyim... aşabilecek miyim bilemiyorum ama işte deniyorum...

Adsız dedi ki...

aşmaya hazır olduğun sürece aşamayacağın engelin yoktur edi...

aşabilecekmiyim diye değil hazır mıyım diye düşün değilsen hazır ol...

edi.ben dedi ki...

diagonel, bazı engeller aşılamıyor... istediğin kadar hazır ol :(